2012. március 10., szombat

~ hétvégi randomság...

sziasztok :)))
igeeen...tudom... megint jó rég nem írtam T_____T
de most muszáj néhány filozofikus gondolatomat megosztanom o__o x"DDD
(ja és azt azért megemlítem hogy nemolyanrégóta én vagyok Greece x"DD szval az ilyen filozofikus megnyilvánulásaim egyre gyakoribbak lesznek x"DDDD)
bizonyíték xDD
ööö....beteg voltam o__o ilyen influenza sztájl T____T de legalább pihizhettem ^^ és alkothattam -->
és ezt fogom vinni meetre *--* (igen ezt majd mindjárt olvashatjátok xDD)
alice volt olyan czukker hogy elhozta a lecót minden nap >////< DOMO ARIGATOU ELISZÜ-CHAN!! *--------*
ezt alkottuk xDDDDDD iggy smiley xDDDDDDD *wwwwww* olyankibaszottulcuki *----*
és kaptam elísztőőől *---*

volt meet febr.18.-án de sajnos nem jutottam el >___<""""
17.-én és 18.-án volt Hizaki &Yuki szülinapja *www* illően felköszöntöttem őket xDD ...fészbúkon xDDDDD :$$$
24.-én volt a farsang a jankóban T___T alice nem tudott bejönni mert nem volt busza :/// és mi meg osztállyal felléptünk xDDDD a hófehérkét adtuk elő elfészbúkosított változatban xDD elég jó volt xDD a próbák többsége borzalmas volt T__T én voltam az egyik mostoha *-* xDD volt egy ilyen 5 perces hülyeség ._. ez volt igazából a történet xDD a végén meg táncoltunk MICHEL TELO' - Ai Se Eu Te Pego (Assim você me mata) című számára .__. xDDD az is jó volt xDD ÉS VÉGÜL AZ ELSŐ HELYEZÉST ÉRTÜK EL A CSOPOROK KÖZÜL *WWW* kaptunk egy oklevelet meg egy kosárnyi gyümit *--* tökre örültünk *---* ofő is *--* ésss azért meg is lepődtünk rendesen xDD nem gondoltuk volna xDD :$$ ez úgy összébb hozta az osztályt :33
igen... muszáj volt pózerkodnom xDDD .__.


az egész bulit Nixi és Enikő megjelenésével vészeltem át xDD *---*
aztán febr. 25.-én volt Poroszország "halálának" évfordulója (ekkor szüntették meg) őt is meggyászoltuk :333
én így :$$$ porosz zászlót próbáltam csinálni... több kevesebb sikerrel x"DDD T__T

aztán márc.1. *--* tökre bezsongtam hogy tavasz van meg minden xDDDD olyan lehettem mint America abban a heta részben amikor a telet vészeli át és az első napsugár után azt hiszi hogy itt a nyár xDDDD kimentem mikor sütött a nap (nemzavart hogy kb 7-8 fok volt xDDDD) és ordítoztam hogy SZPRINGÜ!!!! *WWWWWWWWWWW* xDDDD
márc.8. <3 ez elég szomi nap volt :// ugyanis ekkor van Jasmine You (Versailles) szülinapja <3 most lett volna 33 éves ˘˘  Hiza és Teru annyira édes dolgokat írt ki hogy itt sírtam ><""
: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT Jasmine You!! Mit csinálsz most? Sosem felejtem el a mosolyod..

és Teru is olyan szépeket írt a blogjában hogy Jasmine egy példakép volt neki >/////< 
gyújtottam gyertyát is :$$


hjajjjjh >< *--* nya! akkor kéééépzeljétek el hogy MEHETEK MEETREEEE *WWWWWWWWW* 17.-én lesz *ooo* be vagyok zsongva rendesen *-----* ugyanis olyan lesz mint egy kisebb CON!!! *O* lesz táncszőnyeg, karaoke, cosplayverseny, rajzverseny ... *wwwwwwww* naagyon várom *-----* úgy lesz mint januárban *--* hogy korábban bemegyünk szegedre *--* mert egyrészt akkor van olaszország egyesítésének a napja *-* és meg kell ünnepelni egy közös pizzázással *--* és lehet hogy fogunk enni sushit is *---*
nya *---* ésss ma van az évfordulója a fukushimai katasztrófának ://// T___T és voltak a tvben ilyen videók róla és úgy besírtam ><""" kajak így megy a részlet fél perce és azt veszem észre hogy úgy bőgök mint a szar ><""""" aztán megnézhettük hogy hogy élnek most azon a helyen ... nagyon durva volt ><""" szinte semmi sem volt a házak helyén... aztán az is volt hogy a magyar segítség (pénz) hogyan segített rajtuk :))) egy ilyen iskolát mutattak ><"" fullcuki japcsi gyerekekkel ><""" és ott a magyarok megtanították őket a köszönömre és olyan édesen mondták hogy ott olvadtam ><""" és a végén a riporter srác így elkezdte mondani hogy azt mondták: köszönik szépen hángárinak (!!!) a segítséget ><"" *wwwwwwwww* <3<3<3 jah és epic volt hogy mutatták tokiót erre benyomták aláfestőzenének a ponponpon-t XDD gecire besírtam xDDD

nya puszi csillagbogaraim *wwww* szeretlek titeket *---*
SZIASZTÓÓÓK *---*

3 megjegyzés:

  1. 1x a Mondo Meet-n láttam 1 csajszit, akinek Japán írásjelek voltak a körmén méghozzá katakanával íródott. Ami azt a Free Hug plakátot illeti királyul fog mutatni a con-on. Nem te voltál véletlenül az 1ik dekora a múltkori con-on?

    VálaszTörlés
  2. katakana???!!!O_O omfg *oooo* az mekkora jó már *wwww*
    sajnos nem megyek conra >////< Békés megyei vagyok és a szüleim nem igazán engednek el >/////<
    ööö... nem én voltam :/// de köszönöm a bejegyzést ^^ <3

    VálaszTörlés